Què és l'assemblea virtual del Consell de Comunicació?
L'assemblea virtual és un espai digital creat a través de la plataforma online Decidim.
Es tracta d'un complement per estar més informats i millorar l'experiència participativa amb el Consell.
Per a què serveix?
A través d'aquest racó, els integrants del Consell podreu comunicar-vos entre vosaltres, crear debats, estar informats de properes reunions i trobades, crear i participar en enquestes, dur a terme iniciatives i propostes a discutir i a portar a terme a la propera reunió del Consell, etc.
És obligatori el seu ús?
No. L'assemblea virtual és una eina complementària que us permetrà no perdre contacte amb el Consell i amb les seves novetats, però no és obligatori fer-la servir.
Les properes convocatòries de reunions es continuaran notificant com fins ara. Els membres del Consell es reuniran i prendran les decisions importants.
Com puc apuntar-me a l'assemblea virtual?
Per apuntar-vos a l'assemblea virtual heu d'emplenar el formulari d'inscripció al Consell i indicar a la pregunta corresponent que sí que hi voleu tenir accés. En cas de que ja formeu part del Consell i no tingueu accés a l'espai o bé no hagueu indicat una direcció de correu electrònic, envieu un correu a participacio@ademunt.cat, indicant que voleu disposar d'accés a l'assemblea virtual del Consell de Comunicació i el vostre nom i adreça de correu electrònic.