Consells municipals

En aquest apartat podeu trobar enllaços directes als diferents consells i comissions municipals que l'Ajuntament posa a la vostra disposició perquè la ciutadania participi en la presa de decisions que es duen a terme al municipi:

Consell d'Acció Social i Solidaritat

En el Consell d'Acció Social podrem compartir informació, propostes i reflexions sobre la política social de l'Ajuntament i els serveis d'Acció Social. El Consell està obert a tothom i qualsevol veí o veïna hi pot participar (més informació).

Consell de Comunicació

El Consell de Comunicació d'Arenys de Munt és un òrgan participatiu que ajuda a gestionar, entre la col·laboració d'agents públics, entitats i particulars, l'activitat dels mitjans de comunicació municipals (més informació).

Consell de Cultura

El Consell de Cultura neix com a conseqüència de la simbiosi entre la Regidoria de Cultura i les entitats locals que col·laboren en la creació i organització d'activitats culturals que donen vida a la població (més informació).

Consell d'Educació

El Consell d'Educació és l'òrgan de gestió, consulta i assessorament en qualsevol aspecte de l'educació al municipi. Engloba els diferents centres educatius del municipi, autoritats, representants públics i les AMPA dels corresponents centres (més informació).

Consell d'Esports

El Consell d'Esports coordina tota l'activitat esportiva: la d'esports col·lectius i la d'esports individuals. El treball voluntari de tots els seus membres fa possible la gestió del calendari esportiu i de les instal·lacions municipals (més informació).

Consell de Medi Ambient

El Consell de Medi Ambient posa en contacte l'Administració pública, entitats privades i particulars per debatre i prendre decisions sobre les accions relacionades amb el medi ambient i tots els espais i àmbits que en deriven (més informació).

Consell del Poble

El Consell del Poble és l'òrgan de participació on representants de la ciutadania debaten amb responsables polítics i tècnics municipals els assumptes públics del poble (més informació).

Consell d'Urbanisme

El Consell d'Urbanisme posa en contacte l'Ajuntament i serveis públics amb entitats privades i particulars per debatre temes relacionats amb les accions i els plans urbanístics, tant de la vila com de les urbanitzacions dels voltants (més informació).

Et pot interessar

Data i hora de la darrera actualització d'aquest contingut: 20-07-2020 09:29