type=11
Ajuntament d'Arenys de Munt/5A FESTA SOLIDÀRIA D'ARENYS DE MUNT PER LA CURA DE LA LEUCÈMIA INFANTIL 5a Festa Solidària per la cura de la leucèmia infantil, que tindrà lloc del 27 de febrer a l’1 de març. Durant tres dies, el municipi acollirà tallers, activitats familiars i propostes lúdiques amb un objectiu clar: recaptar fons per impulsar la investigació i el tractament d’aquesta malaltia.

">

5A FESTA SOLIDÀRIA D'ARENYS DE MUNT PER LA CURA DE LA LEUCÈMIA INFANTIL

Última revisió 17-02-2026 11:10
17/02/2026

Arenys de Munt tornarà a demostrar el seu esperit solidari amb la celebració de la 5a Festa Solidària per la cura de la leucèmia infantil, que tindrà lloc del 27 de febrer a l’1 de març. Durant tres dies, el municipi acollirà tallers, activitats familiars i propostes lúdiques amb un objectiu clar: recaptar fons per impulsar la investigació i el tractament d’aquesta malaltia.

La iniciativa, que ja s’ha consolidat com una cita destacada al calendari local, reunirà veïns i visitants en un ambient festiu i compromès. El programa inclourà tallers infantils, activitats, espais participatius i diferents propostes pensades per a totes les edats.

Els fons recaptats es destinaran a projectes de recerca i a entitats que treballen per millorar la qualitat de vida dels infants afectats per la leucèmia, contribuint així a avançar en la seva cura.

Des de l’organització es fa una crida a la participació ciutadana per convertir, un any més, la solidaritat en esperança.