La Diputació de Barcelona atorga una subvenció de 150.000 euros per a la marquesina del camp de futbol municipal

Última revisió 10-06-2025 09:11
10/06/2025

L’Ajuntament d’Arenys de Munt ha rebut una subvenció de 150.000 euros, per part de la Diputació de Barcelona, destinada a la construcció de la marquesina de la graderia del camp de futbol municipal. Aquesta actuació s’emmarca en el compromís del consistori per millorar les instal·lacions esportives i oferir espais més còmodes, accessibles i segurs per a totes les persones usuàries.

La subvenció atorgada cobreix més del 60% del cost total del projecte, fet que ha permès executar-lo amb una menor càrrega per al pressupost municipal i amb una gestió eficient dels recursos públics.

Aquesta millora representa un avenç significatiu per al conjunt de les instal·lacions esportives del municipi i dona resposta a una demanda històrica de les entitats esportives locals i de la ciutadania.

L’Ajuntament d’Arenys de Munt vol expressar el seu agraïment a la Diputació de Barcelona pel suport continuat als municipis i pel seu compromís amb projectes que contribueixen a la millora de la qualitat de vida de les persones.