L’Ajuntament d’Arenys de Munt ha signat un conveni per a quatre anys amb el Consell Comarcal del Maresme per portar a terme al municipi els serveis de l’Oficina d’Habitatge.
Aquests serveis es basen a posar a disposició del municipi d’Arenys de Munt una persona informadora d’habitatge de l’Oficina Comarcal d’Habitatge per tal de donar informació i assessorament en matèria d’ajuts a l’accés a l’habitatge, de rehabilitació d’habitatges, d’ajuts per al pagament del lloguer i impagaments de lloguer, hipoteca i pèrdua de l’habitatge.
El Servei d’Habitatge del Consell Comarcal és reprendrà el dimarts dia 20 d’abril i s’oferirà cada quinze dies. Estarà ubicat a l’edifici Escorxador (Torrent d’en Puig, número 10). A causa de l’emergència per la COVID i el risc elevat de contagi, les atencions s’han reduït al màxim i s’atendran presencialment només aquells vilatans/es que l’Oficina d’Habitatge cregui oportú. Tots els tràmits es podran fer en línia i s’oferirà suport telefònic per realitzar-los.
Els dies que hi haurà servei seran els dimarts següents: 20 d’abril; 4 i 18 de maig; 1, 15 i 29 de juny i 13 i 27 de juliol, en horari de 9 a 14 h.
Abans d’anar a l’oficina, és imprescindible trucar al telèfon del Consell Comarcal, 93 741 16 16, en horari de 9 a 14 h, o bé enviar un correu a habitatge@ccmaresme.cat per valorar cada cas de forma individual.
Podeu trobar tota la informació de les ajudes vigents a https://www.ccmaresme.cat/habitatge/.