Els alcaldes d'Arenys de Munt i Arenys de Mar es reuneixen amb Territori per avançar en les noves rotondes sota la C-32
L’Alcalde, Josep Sànchez, i l’Alcalde d’Arenys de Mar, Estanis Fors, es van reunir la setmana passada amb el secretari de Mobilitat, Manel Nadal, per parlar sobre l’estat del projecte de construcció de les dues noves rotondes sota el pont de l’autopista. A la trobada també hi va assistir el regidor de Mobilitat, Angel Castillo, i altres representants del departament de Territori de la Generalitat.
Manel Nadal va comunicar que la previsió és que el projecte estigui enllestit a finals de juny i es pugui licitar a finals d’any. Tot i això, des dels dos Arenys es va transmetre la necessitat que, mentre no s’executin les obres, s’apliquin mesures immediates de seguretat. Es va posar sobre la taula la importància d’instal·lar sistemes de reducció de velocitat, millorar la senyalització, fer un manteniment de la vegetació i de l’enllumenat de l’espai.
Les dues noves rotondes és un projecte llargament esperat, tant per Arenys de Munt com per Arenys de Mar per tal d’ordenar el trànsit, reduir el nombre d’accidents i garantir una mobilitat segura tant per als vehicles com per als vianants i ciclistes.
D’altra banda, en aquesta trobada al departament de Territori també es va posar sobre la taula la necessitat de reforçar el transport públic, especialment el servei d’autobús fins a l’Hospital de Mataró. L’objectiu és ampliar horaris a les tardes i caps de setmana, així com més recorreguts per poder incorporar altres municipis del Maresme.